- Podrobnosti
- Kategória: O projekte
- Podrobnosti
- Kategória: O projekte
Cieľom opatrenia, ktoré je predmetom tohto projektu, je uskutočniť obsahovú prestavbu vzdelávania na ZŠ a SŠ a s využitím inovovaných foriem a metód výučby pripraviť absolventa pre aktuálne a perspektívne potreby vedomostnej spoločnosti. Projekty sú na tvorbu a realizáciu rozvojových programov škôl a inováciu didaktických prostriedkov.
Strategické ciele
Inovatívne obsahovo prestavať vzdelávanie s dôrazom na kľúčové kompetencie a v spojení so vzdelávaním učiteľov a modernizáciou technického vybavenia
Prepojenie na globálny cieľ OPV: vďaka inováciám na našej škole budú naši žiaci opúšťať školu s rozvinutými kľúčovými kompetenciami, čo im umožní efektívnejší postup v ďalšom vzdelávaní a vynikajúce uplatnenie vo vedomostnej spoločnosti, v ktorej budú aktívnymi a úspešnými členmi a tak prispejú k dlhdobej konkurencieshopnosti v spoločnosti.
Špecifické ciele
1. Vypracovať analýzu potrieb školy potrebnú pre realizáciu obsahových a inovatívnych zmien na našej ZŠ a prenos know-how
2. Inovovať Stratégiu rozvoja školy vychádzajúcu z priorít krátkodobých (trvanie projektu) aj dlhodobých (implementácia po ukončení projektu)
3. Tvoriť a inovovať Škol. vzdelávací program v nadväznosti na analýzu školy a tvoriť didaktické materiály
4. Implementovať novovytvorený, inovovaný a pilotne overený Školský vzdelávací program a Stratégiu rozvoja školy
- Podrobnosti
- Kategória: O projekte
Členovia tímu:
PaedDr. Ljuba Arvensisová Mgr. Janka Bellová Mgr. Ludmila Brndiarová Mgr. Vladimír Cvik Mgr. Boris Hnila Ing. Gabriela Chvojková Mgr. Jana Kovalčíková |
Mgr. Zuzana Kostúrová Mgr. Katarína Koraušová Mgr. Lucia Ľachká Mgr. Eva Lettrichová Mgr. Viera Majzlanová Mgr. Anna Ondrová Mgr. Eva Petríková |
RNDr. Iveta Plavecká Mgr. Ingrid Straková Ing. Zdenka Zacharovská Mgr. Viera Žilová p. Moravcová p. Harkabúzová p. Šipková |
- Podrobnosti
- Kategória: O projekte
Projekt bude prebiehať v troch fázach:
1. strategická fáza – vypracovanie analýzy potrieb školy a na jej základe inovovanie Stratégie rozvoja školy a detailného plánu organizácie projektu, bude nadviazaná spolupráca s partnerskou školou v zahraničí (predpokladáme, že to bude škola v Čechách – mesto Holešov), začne tvorba kurikula so špecifikáciou didaktických prostriedkov pre predmety (zamerané na 3. a 7. ročník) a vypracujú sa inovácie v tej časti školského vzdelávacieho programu, ktoré boli vypracované pred realizáciou tohto projektu (to znamená 1.,2., 5. a 6. ročník).
2. pilotná fáza – overovanie novovytvorených a inovovaných častí školského vzdelávacieho programu s dôrazom najmä na 3. a 7. ročník (menší priestor bude poskytnutý aj na pilotné overenie inovácií v 1., 2., 5. a 6. ročníku) po vyhodnotení pilotného overovania budú zmeny zapracované do kurikula.
3. implementačná fáza – vytvorí sa nová pedagogická dokumentácia (definitívna verzia inovovaného Školského vzdelávacieho programu aj Stratégie rozvoja školy).